هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

کنسرت فرمان فتحعلیان#1

نمی دونم چرا ولی این روزا کار و بار کنسرت خرابه  ولی خب چند هفته یه بار یه کنسرتی ( معمولا در تالار بزرگ وزارت کشور در خ فاطمی )‌برگزار میشه

نمی دونم بگم جاتون خالی یا نه .. اما اگه طرفدار فرمان فتحعلیان هستین جاتون خالی شنبه رفتم کنسرتش

 فرمان فتحعلیان و مصاحبه

خب شاید شما این خواننده رو از برنامه « ستاره زد سلام کن » بشناسین ولی من از خیلی قبل تر یه مصاحبه ازش تو سایت پارس کافه - که نمیدونم چرا الان نیست . شاید من اشتباه میکنم - خواندم که بشدت تبلیغاتی بود و فرمان از راه ندادنش تو صدا و سیما گله کرده بود و گفته بود اگه مجوز به البوم بعدیم - فکر کنم منظورش مست و خراب بود - ندیم  میرم هند و این حرفا  ..
از صحبتهای اون مصاحبه فهمیدم ایشون یه خواننده عرفانی هستن که بیشتر شعرهای مولانا و حافظ  میخوانه  و چندین و چند تا  ترانه هم درباره حضرت علی (ع ) داره

اولین خرید البومش

راستش از اینکه از اینکه فرمان بیشتر عرفانی میخوانه خوشم اومد و وقتی راهم به مغازه کاست فروشی اوفتاد کاستش رو خریدم کمی خورد تو ذوقم کاست بدون تایلون و خلاصه کمی در پیت بود
کمی حرص خوردم تا اینکه با کیفیت بد ضبطش مواجه شدم که خیلی اعصابم رو خورد کرد .. خدایی تا حالا این طور کاستی نخریده بودم اما چند تا اهنگش نظرمو جلب کرد از جمله : بابا حیدر و  ناجی  .. همین باعث شد دوباره هم با همن اعصاب خوردی بهش گوش بدم

فرمان و مست و خراب

از اونجایی که من طراح وب سایت و بنرهای کمی قبولش دارم ( چون بالاخره رقیبه )‌ رفتیم البوم دوم رو هم خریدیم .. خدا رو شکر کیفیتش بهتر بود و از همه بهتر همون  اهنگ اول یعنی مست و خراب بود با ایول به مولانا جلاالدین 

ادامه داری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد