هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

چرک نویس ذهن

بعضی روزا کاشکی اصلا نبود مثل امروز کاش مثلا میشد ۲۹ مرداد رو یه shit + delete  گرفت تا حتی توی Recycle Bin  نره ... امروز انگار برگشتم به روزهای بعد از کنکور .. وای اگه فردا هم همینطور ادامه داشته باشه چی ؟؟؟

اه ببخشید فکر کنم از چند جمله بالا هیچی دستگیرتون نشد .. خب بزارید بیشتر توضیح بدم

من بعضی روزا ( بقول دور وریا :) از دنده ی چپ با میشم  خودم هم نمی دونم چمه... حوصله هیجی رو ندارم  دقیقا اون چیزای که قبلا خیلی دوست داشتم اصلا بهم حال نمیده ( مثل :شیر قهوه ی کاله، یا قهوه  پر رنگ با موسیقی مورد علاقم  ، رفتن به ورزش و ... ) یعنی برای چند لحظه خوشم میشه    - اصطلاح اصفهانیاس d: -  
البته خودم درد خودمو میدونم بقیه متوجه نمیشن نمیدون چرا ؟
این الرژی لعنتی رفته رو اعصابم .. با عرض گلاب بروتون  همش دماغم گرفتس شاید هم نه یه درد بدتر از اون دارم دلم برای یکی که ۱ ساله ندیدمش و خیلی دوستش دارم تنگ شده
حالا که وبلاگ نویسیم خوب شده میگم شاید شما هم دردی کنین - البته خیلی های میگن نوشتن ناراحتی ها  و گفتنشون خیلی حال ِ ادمو خوب میکنه -

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://go-go.blogsky.com

سلام هشل الهفت جان!
مرسی که لینکم کردی
منم لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد