هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

گیجی بد دردیه !!!

نمیدونم بگم خوشحالم یا ناراحتم ؟ اما من خواجه نصیر تهران رشته فناوری اطلاعات اما مجازی و هم دانشگاه ازاد قزوین رشته ی برق کنترل قبول شدم

حالا نمیدونم کدوم رو برم ؟!‌  هر دوتشون یه جورایی شاخ هستن و خوب ..... خب معایب خودشون رو دارن

اولی چون مجازی کلاس کم داره ادم حس نمیکنه دانشجوی ام .

دومی قزوین ( یعنی ۱۶۰ کیلومتر   یا ۲ ساعت ) برو و بیا .. حالا اینکه چطور خواهد شد نمیدونم

خب IT  رو خیلی بیشتر دوست دارم تا برق !!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
بوسه دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امید وارم حالت مثل همیشه خوب باشه.
وبلاگ خوبی داری .
*******************
یه روز اومدی، مثل موج دریا
بوی پیرهنت، مثل حواب و رویا
سایه های ما، رو شنهای ساحل
پا به پا بی صدا، غرق تمنا
یه روز اومدی، تو سکوت دردم
سر به راه شد این، دل دوره گردم
حالا چی شده، که می خوای جدا شی؟
چی شده ، تو بگو من چه کردم؟
************************
موفق و سربلند باشی خوبم
خدا نگهدار.مواظب خودت باش

پیروز دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://victorious.blogsky.com

سلام
تبریک می گم.
موفق باشی

ستاره دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://go-go.blogsky.com

سلام گلم
خب هرکدومو بیشتر دوست داری برو
من که خودم برقو بیشتر دوست دارم اما مجازی رو نمی دونم شاید قزوین بهتر باشه.... نمی دونم عزیز خودت یه سبک سنگین بکن ببین کدومش واست بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد