هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هفته ایی خنثی

از شنبه قرار بود کلاسهای مجازی شروع بشه ... همون اولش برنامه تغییر کرده  و کلاس ریاضی درست و حسابی برگزار نشد.. حرف و حدیث درمورد این دانشگاه مجازی زیاده .. یکی میگه کلاس زبان شنبه صبح برگزار شده .. یکی میگه استاد زبان کلاس دو شنبه رو لغو کرده  .. هزاران هزار حرف و حدیث دیگه

گفته بودم یه سایت برای یه شرکت که کلاس های مجازی من هم چون اینترنت پرسرعت دارن همون جا  برگزار میشه دارم طراحی میکنم  یادتون اومد ؟ همون سایت خیلی داره وقتم رو میگره و اصلا وقت رسیدن به سایت خودم و اینجا رو ندارم
والا خیلی فکرا دارم که سایت خودمو راه بیاندازم

فقط مونده فکر در مورد وبلاگش

یه سوال .. کسی میدونه  که :

میشه بلاگ اسکای رو منتقل کرد روی سایت خودم یا نه ؟!
خوشحال میشم منو راهنمایی کنین

الان خیر سرم کلاس ریاضی ۱ دارم ولی تا الان که شروع نشده !!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.zohreh_mohmmadi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالبی دارید
شاد باشی
فعلا...

حسن دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://hasanazar.blogsky.com

با سلام
کسب در آمد اینترنتی بدون هیچ سرمایه و مهارتی
یه سری به بلاگ من بزنید
فرست رو از دست ندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد