هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

بالاخره تموم شد .. اخیش

اوضاع دانشگاه اصلا خوب نیست -- منظورم  همون دانشگاه مجازی خواجه نصیر طوس - واقعا نمی دونم مسئولان دانشگاه می خوان چه فکری اتخاذ کنن و با این همه دانشجو که همشون هم از کنکور سراسری اومدن چی کار کنن !! من کلاس حضوری که بصورت تک درس برگزار میشه هم ثبت نام کردم که هنوز معلوم نیست از کی و در کجا برگزار خواهد شد .. ولی امیدورارم کلاسهای مجازی هم با کیفیت تر برگزار بشه ..

خب گفته بودم دارم یه سایت طراحی می کنم برای یه شرکت .. بالاخره تموم شد .. خداوکیلی هم من و هم شرکت از کار راضی هستیم .. بنظر من که خیلی عالی شد - نگید چه قدر خودشو تحویل میگیره - برید خودتون از نزدیک ببینید متوجه میشد حق با منه یا نه

http://www.ieir-co.com

خب .. حالا نوبت سایت خودمه - همون نون میم دات کام - طرح کلی اش در اومده  و فقط مونده اجرای نهایی اش .. البته اگر برنامه کرول اینقدر روی لپ تاپم اذیتم نکنه ...

اگر حجم سایتهایی که طراحی می کنم بالاس و کمی با دایل اپ دیر لود میشه .. ببخشید .. چون بنظر من باید یواش یواش .. دوان دوون برم سمت اینترنت پرسرعت ...فعلا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد