هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

هشل الهفت

نوشته های روزانه من ( نیکروز م - طراح )

پارک وی - وحشت یا سرگرمی

     یادمه وقتی بیلبورد های پارک وی رو برای اولین بار دیدن خیلی بنظر جالب اومد ! با این جمله : این فیلم بدلیل نوع ان ( سینمای وحشت )‌برای افراد زیر ۱۶ سال ممنوع میباشد

مخصوصا از فریدون جیرانی فیلم صورتی با بازی رضا شفیعی جم  و رامبد جوان رو یادم مونده بود البته به حافظه خودم خیلی شک دارم بخاطر همین که ایا درست گفتم یا نه بعدا در از گوگل کمک می خوام

بهرحال مقاله روزنامه شرق بکه گفته بود یه ژانر جدید رو نمایش میده و بازی  نیما شاهرخ شاهی ( با  سابقه بازی و  خوانندگی خوبش در فیلم مکس برای اولین بار )‌ جمعه من رو به سمت سینما استقلال کشوند

شاید بگم سه ربع اول فیلم کسل کننده و خسته کننده بود و اتفاق خاصی نیفتاد و من منتظر سینمای وحشت بودم تا بالاخره بعد ماجرای ازدواج و تتاتر و ... بالاخره سنیمای  وحشت شروع شد ...

تصویر برداری این کار واقعا عالی بود می توان بگم ۱۵ دقیقه اخر فیلم همه رو تحت تاثیر قرار میده حتی کسانی که فیلم های خارجی بدتر از این رو دیدن !! چاقو درست وسط دست  بازیگر مرد توسط زنش !!!  و خون زیاد وسط اشپزخانه و بعدش انگشتهای بریده یه بیمار تیمارستانی پولدار و خوش تیپ

البته اخر فیلم بنظر من سانسورهای اول فیلم ( و علت معمولی بودن اون دقایق رو )‌رو لو داد ~~
اینکه چطور رها با کوهیار در پارک وی اشنا شده بود و ما نفهمیدم و یا رابطه کوهیار با نازنین ( دوست رها در اول فیلم )‌ نا شکفته موند و اخر فیلم کوهیار بخاطر اون با سیگار داغ شد !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد